On page SEO: Εκ των κυριότερων πυλώνων!
- Φράσεις-κλειδιά: Η σωστή επιλογή και χρήση των φράσεων-κλειδιών στα SEO άρθρα, στους τίτλους, τους υποτίτλους, το συνολικό περιεχόμενο.
- Ποιότητα περιεχομένου: Το περιεχόμενο πρέπει να είναι μοναδικό, σχετικό και χρήσιμο για τους χρήστες.
- Δομή του ιστότοπου: Η οργάνωση του ιστότοπου, αν είναι eshop κατάλληλη κατηγοριοποίηση προϊόντων κι εύκολες προς την αναζήτησή και διαδρομή του επισκέπτη σελίδες προσγείωσης (landing pages).
- Ταχύτητα φόρτωσης από κινητά: Ένας γρήγορος ιστότοπος βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και θεωρείται θετικός παράγοντας από τις μηχανές αναζήτησης.
- Φιλικότητα προς κινητές συσκευές: Με την αύξηση της χρήσης των κινητών (το 85% των επισκεπτών πλέον σερφάρει από κινητά), η προσαρμογή του ιστότοπου για μικρότερες οθόνες είναι απαραίτητη.
- Μετα-ετικέτες: Οι τίτλοι σελίδας (title tags) και οι περιγραφές (meta descriptions) και άλλα τεχνικά στοιχεία και παραμετροποιήσεις, όπως: σχετικά και σύντομα urls, internal links, outbound links, βελτιστοποιημένες εικόνες κ.λπ παίζουν σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα αναζήτησης.